Plaatsing

Tijdens de plaatsing zorgen we ervoor dat de koffiemachine op de juiste manier wordt aangesloten. Vervolgens stellen we de machine samen met u af.

Training

Na de plaatsing geven we een training aan de betrokken personen. We leggen ze uit hoe ze de machine moeten bijvullen, spoelen en reinigen.

Check-ups

De machine krijgt jaarlijks een onderhoudsbeurt. Op die manier kunnen we de lekkerste koffie blijven garanderen en eventuele storingen voorkomen.

Storing

Wanneer er toch een storing is, zijn we er zo snel mogelijk om de storing te verhelpen. Dit is altijd binnen 8 werkuren, maar vaak nog eerder. Voor horecagelegenheden geldt deze service zelfs 7 dagen per week.

5 jaar garantie

Met een servicecontract heeft u maar liefst 5 jaar garantie op uw koffiemachine.

Veelgestelde vragen

  • Hoe reinig ik de Beanmachine Large met tank?

    Downloadlink (PDF) Reinigingsinstructie Beanmachine L met tank.

  • Hoe reinig ik de Beanmachine Large zonder tank?

    Downloadlink (PDF) Reinigingsinstructie Beanmachine L zonder tank.

  • Hoe reinig ik de Beanmachine XL?

    Downloadlink (PDF) Reinigingsinstructie Beanmachine XL.

  • Ik krijg een foutmelding. Wat te doen?

    Downloadlink (PDF) Bekende foutcodes.

Nog geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op.

Handleidingen

Service
Nummers

Technische dienst
0546 - 711 330
Sales
0546 - 499 599
Direct contact opnemen Vul hieronder je gegevens in